dilluns, 5 de setembre del 2011

Va per vosaltres!!!

Els que més pateixen


Durant aquest tipus de curses penses en mil i una cosa, a diferència d'altres Ironman , aquest va ser un plaer continu, vaig sortir amb una mentalitat relaxada, el temps era el de menys per a mi, l'objectiu era ser Finisher i em vaig dedicar a disfrutar de cada metre del llac, de cada km de la carretera y de totes i cadascunes de les pases que vaig fer durant la marathó.


Vaig disfrutar dels canvis de llum del dia , vam sortir a nedar de nit, vaig disfrutar de la sortida del sol , vaig tenir fresqueta, calor, més calor, molta més calor, mentre corría es va anar apagant la llum fins arribar a la meta en plena foscor , això si , radiant d'alegría.


Va dedicat a molta gent ...


Però en primer lloc als meus pares

                                    COM DIUEN ELS TOREROS, VA POR USTEDES!!!